Pse duhet të krijoj një llogari klienti?
Të kesh një llogari ju jep shumë përfitime. Më e rëndësishmja është të kurseni kohë duke mos pasur nevojë të shkruani adresën tuaj sa herë që blini një produkt. Në vend të kësaj, mund ta shkruani herën e parë që krijoni llogarinë tuaj dhe ta modifikoni vetëm kur ndryshoni vendndodhje. Gjithashtu, do të keni një liste të të gjitha porosive tuaja dhe ruajtjen e produkteve tuaja të preferuara në shportë, në mënyrë që t’i porosisni ato në një kohë të mëvonshme.
Si mund të regjistrohem për buletinin e Dominer? Pse duhet të konfiguroj një llogari klienti?
Në fund të faqes mund të gjeni regjistrimin e buletinit. Vendosni informacionin tuaj, klikoni shigjetën jeshile dhe jeni gati për të marrë ofertat dhe produktet tona më të mira promocionale!
Cilat metoda pagese pranohen?
Ne Shqiperi per momentin pranojme Pagesen me para ne dore ne momentin e Dorezimit te produktit tek ju. Më shumë mund të gjeni këtu.
Unë kam një kod promocional. Si ta përdor?
Ju mund të përdorni një kod promocional pasi të blini një produkt në menunë Shportë/Checkout. Aty keni opsionin “Kliko këtu për të futur kodin”, më sipër nën Checkout. Plotësoni kodin tuaj dhe klikoni “Aplikoni kuponin”. Vini re se kuponët promocionalë janë të disponueshëm vetëm për një kohë të kufizuar, prandaj nxitoni dhe i shfrytëzoni derisa të jenë aktivë.
Kam pyetje në lidhje me një produkt që kam blerë. Ku mund t’i marr ato?
Nëse e keni blerë produktin në një dyqan me pakicë, atëherë ju lutemi kthehuni në dyqanin ku keni blerë produktet Dominer. Nëse e keni blerë produktin në faqen e internetit të Dominer, atëherë mund t’i gjeni të gjitha informacionet e kontaktit këtu
Kam probleme për të bërë një porosi. C’fare duhet te bej?
Nëse keni vështirësi në kryerjen e një porosie, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të shërbimit të klientit këtu
Pse po vonohet porosia ime?
Ne përpiqemi të dorëzojmë porosinë tuaj brënda kohës sonë të dorëzimit, por ndonjëherë ka rrethana të paparashikuara që vonojnë një dorëzim. Këtu janë disa arsye pse një dërgesë mund të vonohet.
- Ju keni porositur më shumë se një produkt. Në raste të jashtëzakonshme, porosia juaj mund të dorëzohet në pako të veçanta dhe të arrijë në kohë të ndryshme.
- Porosia juaj eshte nje produkt i personalizueshem. Ne keto raste koha e dorezimit te nje porosie eshte ndryshe nga ajo e nje produkti standart. Parashikohen 1-2 jave kohe shtese nderkohe qe produkti po perpunohet sipas kerkesave tuaja.
Për informacion specifik, ju lutemi kontaktoni Suportin e Klientit këtu
Produkti nuk eshte ai qe porosita. C’fare duhet te bej?
Nëse e keni bërë porosinë tuaj nëpërmjet faqes së internetit të Dominer dhe keni marrë produktin e gabuar, ju lutemi na kontaktoni direkt këtu. Ne do t’ju ndihmojmë me procesin ndërrimit te produktit te gabuar me atë që ju dëshironi.
A mund ta ndryshoj adresën time të transportit pasi të kem vendosur porosinë time?
Fatkeqësisht, për shkak se ne po përpiqemi të jemi të shpejtë në porositë tona në mënyrë që të ofrojmë shërbimin më të mirë, është e pamundur të ndryshojmë adresën e transportit në këtë pikë. Në vend të kësaj, ne ju bëjmë thirrje që të kontaktoni suportin e klientit sa më shpejt të jetë e mundur dhe ne do të përpiqemi të bëjmë çmos për të anuluar porosinë tuaj nëse ajo nuk ka arritur ende ne fazën e transportit.
A mund të shkëmbej një artikull?
Dominer ofron një periudhë prej 5 ditësh për të ndërruar produktin tuaj me një produkt tjetër. Për këtë është e domosdoshme që të keni faturën e blerjes e cila ju është dorëzuar së bashku me produktin, si dhe produkti të jetë i pa përdorur dhe me te gjitha etiketat përkatëse si në momentin e dorëzimit tek ju. Në rast të kundërt Dominer i lind e drejta ta refuzojë ndërrimin e produktit tuaj me një produkt tjetër.