Dorëzimi i artikujve të porositur kryhet nga Albanian Courier. Në dorëzim të produktit kryhet dhe procesi I pagesës.
Korrierët do të përpiqen t’ju dorëzojnë artikullin. Perpara se të mberrijnë në adresën e dhënë prej jush në website gjatë kryerjes së procesit të blerjes, korrierët do te mundohen t’ju kontaktojnë me anë të numrit tuaj celular. Në rast se nuk pergjigjeni korrierët do të provojnë disa herë brënda ditës dhe nëse nuk marrin një përgjigje atëhere pakoja do të kthehet sërisht tek ne. Në këtë rast blerja anullohet dhe do të duhet të kryeni sërisht një blerje të re tek ne. KUJDES : Dominer nuk mban asnje pergjegjësi nëse të dhënat e ofruara prej jush nuk janë të sakta ose për cfarëdo arsye nuk përgjigjeni në telefon kur shërbimi korrier ju kontakton. Kjo përgjegjësi është vetëm e juaja.
KOHËT E DERGIMIT
E Hene – E Premte : 08:00 – 19:00
E shtune : 08:00 – 14:00
KOSTOT E TRANSPORTIT
Klienti nuk do te kete asnje kosto extra pervec kostos se produktit. Te gjitha kostot e tjera perfshire dhe ate te transportit jane te mbuluara nga ne. Nese ne cfaredo momenti ju kerkohet nga korrieri te kryeni pagese transporti, ju lutem te na kontaktoni menjehere nepermjet numrit tone +355 67 400 30 44
Unë kam verifikuar statusin e dërgesës dhe po has probleme, çfarë duhet të bëj?
Per cfaredo problemi jemi gjithmone te gatshem t’ju asistojme. Ju lutem perdorni nje nga menyrat e meposhte per te na kontaktuar.
Email ne : customercare@thedominer.com
Whatsapp : +355674003044